Мартин Димитров липсва в Гугъл индекса?!

February 23, 2009

не излиза никак.

Блогът на Мартин Димитров е с Page Rank 6. В TopBlogLog има bg-authority 57. 3 пъти блог на деня в svejo.net и цитиран безброй пъти в новинарските медии.

Наистина е феноменално, как може да не излиза при търсене за Мартин Димитров, Martin Dimitrov и martindimitrov.com.

Публикувано в: Гърнето с боба 36 коментара RSS 2.0

Ако постът ви харесва, цъкнете на сърцето:

Коментари

36 коментара на “Мартин Димитров липсва в Гугъл индекса?!”

  1. fen on February 23rd, 2009 17:44

    martindimitrov.com не излиза на Google индексация.
    Доста странна работа:(

  2. Anonymous on February 23rd, 2009 18:17

    Гадните комунисти са подкупили и Гугъл!

  3. dzver on February 23rd, 2009 18:19

    технически проблем е значително по-вероятен 🙂

  4. fen on February 23rd, 2009 18:30

    Значи гадните комунисти са подкупили техническия персонал на Гугъл:)

  5. Георги on February 23rd, 2009 18:46

    По едно време и блогът за икономика не излизаше при търсене на “икономика” – след 2-3 месеца се оправи.

  6. fen on February 23rd, 2009 19:15

    2-3 месеца????

  7. dzver on February 23rd, 2009 19:42

    не е нормално, това или е penalty или е мноооого яка издънка на уебмастъра или хостинг провайдъра.

  8. Георги on February 23rd, 2009 20:14

    Да си види в Webmaster Tools, може нещо да са го изгърбили (комунистите)… 🙂

  9. dzver on February 23rd, 2009 20:20

    басирам се, че няма GWT 🙂

  10. Longanlon on February 23rd, 2009 20:35

    и при търсене гугъл на “мартин димитров” и “мартин димитров блог” пак не излиза

  11. budalata on February 23rd, 2009 20:36

    А тази измекярщина видяхте ли я?


    <!–Уеб Хостинг от FColor.bg,//–>Powered by WordPress.

  12. budalata on February 23rd, 2009 20:38

    Не ми излезе кода – с две думи – има скрити линкове, което е прекрасно за отнасяне на наказание.

    Браво на fcolor & сие помогнали за това.

  13. dzver on February 23rd, 2009 20:52

    да, това е violation, но не е за penalty. по моите сайтове винаги са седели скрити връзки с години, максималното наказание е било по-нисък PR.

    По-скоро се търси бан на google в .htaccess или друга простотия от този мащаб.

  14. Добри Божилов on February 23rd, 2009 21:58

    Мисля, че далеч по-важната новина е, че името на Мартин Димитров отсъства от съдебната регистрация на СДС и по закон лидер все още е Юруков. Вероятността до изборите да остане така е огромна, т.е. не е много ясно кой ще подписва листите с кандидат-депутати. Дори и да остане Мартин с пълномощно, цената на това пълномощно ще е доста висока…

  15. Le_Grand_Elf on February 24th, 2009 00:20

    Хахахаха, това с комунистите много ми хареса 🙂

  16. Иван on February 24th, 2009 01:48

    В интерес на истината този пост излиза на доста челни позиции, когато се търси за “Мартин Димитров”.

    На първо място ми излиза УикиПедия; после има няколко щатски университета; фото сайт и т.н. — все неща с голям Г авторитет.

    От друга страна, в неговия сайт доста малко се споменава ключовата фраза (Димитров присъства доста по-често).

    Това, бтв, се решава доста бързо с едно писмо до Г — е отнема седмица-две-три, но дават резултати.

    Също може ръчно да се вкара в търсачката.

    Също някой може да го добави (ако има права) в Уеб тулчетата на Г и така със сигурност ще се знае какво точно е индексирал.

    За .htaccess не мисля, че е това (но вътрешен човек на хостинга трябва да потвърди). Защо мисля така?
    — Линковете не са rewrite-нати т.е. е възможно да няма локален .htaccess;
    — Г открива други сайтове на хостинга т.е. случай, в който настройката е “специално” направена ми се вижда леко невероятен.

    П.С.
    Вкарах го ръчно в Г. Да видим какво ще стане.

  17. Господин И on February 24th, 2009 12:00

    Кой отвори кутията на Пандора с “провал” и сайта на Мин. съвет? 🙂

  18. dzver on February 24th, 2009 12:02

    Google – Minitrue 😉 как си произведохме пляскачи.

  19. Марто on February 24th, 2009 13:34
  20. napster on February 24th, 2009 13:43

    Момци: Сайта присъства в индекса на Google, просто някой го е махнал от там. Това не е bug на google. Всички знаете за инструмента – Премахване на URL адреси! НАЛИ! По безпокоящ е факта: Кой и защо го е направил?

    Скритите връзки нямат нищо общо!

  21. oggin on February 24th, 2009 14:14

    napster : и как точно присъства сайта в индекса ?

    Не им върви на СДС с fcolor и това си е 🙂

  22. Ivan on February 24th, 2009 14:51

    Здрасти,

    Няма нищо феноменално в това, че не излиза. Доколкото виждам, мета таговете на блога са правилно направени.

    Причината вероятно е била, че в тага за търсачките на темата по подразбиране е имало само follow, но не и index.

  23. napster on February 24th, 2009 14:52

    oggin: Ами вече не присъства, защото е махнат. Нали вникна в предишният ми пост, А! Преди съм сигурен че е присъствал, защото ми е излизал! Я ако можеш кажи каква е твоята теза oggin!

  24. dzver on February 24th, 2009 16:04

    За всичко са виновни ЦРУ 🙂

  25. oggin on February 24th, 2009 17:58

    napster : явно не се разбрахме 🙂

    при всички положения проблемът е в хостинга. Интересното е че след няколко часа сайта вече е обратно в индекса на Yahoo. Няма да се учудя, ако до дни се появи отново и в Google

  26. dzver on February 24th, 2009 18:44

    ако проблемът е в хостинга и е отстранен, времето за реакция е не повече от 12 часа според моите теории за работа на гугъл 🙂

  27. napster on February 25th, 2009 10:09

    Значи съвсем скоро ще разберем къде е бил пороблема и искрено се надявам да греша.

  28. Стойчев on February 27th, 2009 13:56

    Oggin, хайде без такива коментари какво и на кого не вървяло. Ако не си страна, не коментирай, защото нещата са сериозни и не са виновните FColor. Не съм им адвокат, но съм достатъчно близо, за да съм уверен в думите си.

  29. Стойчев on February 27th, 2009 13:57

    Още повече не прилича на професионалист, за какъвто те цитират на всякъде, аз лично съм давал препоръка да правиш такива некоректни коментари.

  30. dzver on February 27th, 2009 15:09

    Стойчев, малко преиграваш. Вината може да е в хостинга и без хостинг компанията да е допуснала грешка. Изрично споменахме бан в .htaccess (какво общо има хостинг компанията тук?), рестрикция на броя импресии от googlebot (грешка на някой админ примерно).

    Може да е инсталиран кофти плъгин. Може да е допуснат спам в коментарите към стари постове (все някой събскрайбнат за коментари щеше да каже)

    Без да споменаваме градските легенди за bad neighbours – ако други сайтове на същата машина са се занимавали със спам, може тази машина да е получила ban по IP.

    Възможностите са много. Не забелязваме за сега подобрение, проблемът надали е отстранен. И аз и oggin и всеки коментиращ тук би помогнал да се открие и отстрани това недоразумение, но все пак не е очевидно на какво се дължи.

  31. oggin on February 27th, 2009 15:25

    Стойчев : коментарите ми тук са в търсене на истината като опит за локализиране и отстраняване на проблема, а не в оплюването на когото и да било. Не смятам, че мнението ми би навредило на FColor по какъвто и да е начин, а и не бих искал това.

    Вероятно имаш по-добра информация от моята и бих се радвал ако я споделиш за да можем да помогнем за намирането на бързо и ефективно решение в тази неприятна ситуация.

    А за вървенето … само мога да припомня този случай (нямам нищо общо с него 🙂 ) :

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2008/08/05/534537_hosting_firmata_na_dimitur_avramov_spria_lichniia_sait/

  32. Стойчев on March 2nd, 2009 20:37

    Не съм навлизал в течнически детайли. Това, което ме накара да коментирам е начина, по които се коментира ситуацията. А относно линка, Оггин ти бе един от коментаторите, които оправда FColor, че при два неплатени месеца хостинг е редно да се спре. Това не е до “вървене”.

  33. dzver on March 2nd, 2009 21:02

    ps. възможно е да е бан за copyright нарушения, до колкото мартин димитров публикува статии, които вече са излизали в други медии, преди блога му, но е изключително невероятно.

    така или иначе, защитаването на хостинг компанията е нерелевантно, мартин продължава да не излиза в индекса. целта ни е това да се промени, нали?

  34. Steliyan on March 5th, 2009 23:23

    И 3 (три) дни след последния пост – все така гугъл все едно не са чували за конкретният сайт… тъжно, хех?

  35. Стойчев on May 12th, 2009 13:10

    Вече всичко е наред, нали?

  36. dzver on May 12th, 2009 13:48

    Да, не помня точно, но се оправи някъде в началото на април. Така и не стана публично известно какъв е бил проблемът.

Оставете отговор