Топ 100 на българските блогове

October 29, 2007

Ето ви една по-достоверна класация на българските блогове.

Има някои дребни разлики спрямо обявената по-рано днес. Дребни, но съществени. Тази класация игнорира като фактор сърч енджин оптимизацията, т.нар. SEO, както и простото подвеждане на alexa чрез инсталация на alexa toolbar. По този начин 3-4 блога на оптимизатори падат малко по-долу в класирането.

Останалите блогове са подредени по това колко връзки има към тях.

Съвсем логично първата тройка са Йовко Ламбрев, Еленко Еленков и Симион Патеев, като Симион пробива със страшна сила и въобще не тая съмнение, че ако кара в същия дух ще е недостъпен #1. Първият оптимизаторски блог е 16-ти. Не ми допада, но предполагам че и той ще се качи нагоре в класирането, заради вложените систематични усилия.

Интересно е и това, че Мартин Заимов изпревари Мартин Димитров за 0 време, при все че като полезност вторият определено си заслужава един много по-висок ранк.

Пълната класация тук. Ако някой липсва, а очаква да се види, да си провери профила в technorati и този в dmoz.

Публикувано в: Гърнето с боба 61 коментара RSS 2.0

Ако постът ви харесва, цъкнете на сърцето:

Коментари

61 коментара на “Топ 100 на българските блогове”

  1. Георги on October 29th, 2007 23:49

    Твоята ми се струва по-достоверна!

  2. Антония on October 29th, 2007 23:57

    Тази класация Е по-достоверна. Не е правен миш-маш от различни системи (включително чисто измислената “На мен така ми харесва”, нали…). Благодаря за усилията, dzver.

  3. dzver on October 30th, 2007 00:01

    Има 4-5 важни блога, които нямат технорати профил, но съм ги напингвал и утре ще им се появят. Примерно Leeneeann и Gotze.net. Не на последно място, има ъпдейт скрипт, който при все че още не съм го пуснал да се стартира ежедневно, ще се и ще я обновява сам.

  4. Филип on October 30th, 2007 00:15

    Тези класации са цяла наука! За technorati бях чувал, даже си проверих оценката :) А това dmoz какво е?

  5. dzver on October 30th, 2007 00:43

    Твоят липсваше – вече е на почетното 68 място :) Айде ако ма интерес ще направя и графика на изменение :)

  6. владо on October 30th, 2007 00:53

    Не разбирам на какъв принцип се прави тази класация. Включени са какви ли не блогове, няма как да се сравнява личен блог по рейтинг с някакъв политически такъв, например. Може ли малко обяснение?

  7. dzver on October 30th, 2007 01:02

    Интересното е, че апи-то на технорати не ми връща Григор. Може би ще трябва да правя изключения, сигурно и други блогове имат този проблем. Блогът на Григор е с ауторити 46 #21.

  8. dzver on October 30th, 2007 01:04

    Владо, това е класация на българските блогове, които имат профили в Технорати. Твоят още няма, но съм го пинг-нал и утре ще се появи, освен ако не страда от техническия проблем, заради който не се вижда Григор.

  9. Борислав Борисов on October 30th, 2007 02:50

    Браво! Това е класацията. Въпреки че въобще не приемам класации от този тип. Просто тази е истинската.
    Много ми е интересно защо навсякъде приемат Технорати за най-меродавна подредба, а тука всеки си въобразява, че може да натрапва критериите си, да прави класации, да вдига шум около тях и да си качва рейтинга точно в Технорати… Оптимизаторските блогове са правени за ботове, те за четене не стават. Само чакам поредната “авторска” класация и ще публикувам Топ 100 на най-тъпите български блогове. Макар че и топ 10000 няма да ги побере.
    Апропо, специална благодарност за редакторските усилия в dmoz.org!

  10. nname on October 30th, 2007 03:14

    и двете класации са интересни за преглеждане, но хващат и някои “мъртви души” – блогове с по 3 поста за последните 6 месеца. би трябвало да им се отнемат точки за неактивност, а на други, които са създадени скоро, да им се дава бонус

  11. Миглен on October 30th, 2007 04:41

    Благодарим за усилията dzver! Различни гледни точки, различни статистики. Твоята ми допата защото блоговете са ценни като съдържание, другата пък е със повечко SEO насоченост. Не съм броил, ама колко български блога трябва да има общо?

  12. Тодор Христов on October 30th, 2007 08:37

    Привет, браво и поздравления за систематизирането!

    Както вероятно се досещате, можех да публикувам и само класацията по Technorati вчера (и все още мога, всъщност :-) ), но бих бил много резервиран да определям кое е “по-достоверно” и кое не е. Мисля, че това е леко прибързан и малко ненужен извод.

    Класацията по Tehnorati прави едно нещо – класира блоговете по Technorati Rank, каквото е и името на класацията, т.е. по броя на входящите линкове, доколкото Technorati ги отчита.

    Това означава, че се акцентира единствено на блогърите, които са поставили линкове към други блогове в блогроловете си или които се цитират или препращат в течение на времето.

    Ето как, един блог може да има много линкове към себе си, но наистина дотам. Пример:

    След класацията, която изготвих вчера Alabala.org получи определен брой линкове. Ако броят им нарастне само с 15-20-25 нови, което не е никакъв проблем, Alabala.org ще попадне в Топ 20 или 25 примерно, при това за период от половин година напред, но “по-достоверно” ли е това?

    Technorati Rank е именно ранга, който за кратко време може да се манипулира или стимулира много лесно. Той дава отговор на въпроса за кого говорят най-много (група от) блогърите, но не е повод да се правят други изводи, поне аз не бих правил такива.

    Още веднъж, поздравления за систематизирането, Dzver, и поздравления за мястото ти в Топ 100 на българските блогове! Не остави коментар в статията ми вчера, затова използвам повода, че пиша тук, за да те поздравя лично! :-)

  13. Longanlon on October 30th, 2007 09:05

    чак пък да е “съвсем логична” първата тройка… аре нема нужда ;)

  14. Стойчо on October 30th, 2007 09:34

    Хм, ние с гайдите от 71-о място и в двете класации, к’во да кажем;-)
    Автоматизирана ли е класацията? Или е моментна снимка?

  15. ajaxus on October 30th, 2007 09:41

    :) ааа момчета :) пишете поне, че това са блоговете за които вие знаете :) пропуснал си riabg.org и редица други технологични БГ блогове :)

    Поздрави :)

  16. Борислав Борисов on October 30th, 2007 09:56

    А самозваната класация на Тодор Христов комбинира два вида статистики от търсачки (като тази от Алекса е подложена в световен мащаб на остри критики) плюс неговите собствени представи за блог. Прибързан е само един извод – че това въобще е класация. Чудно как другаде по света се задоволяват само с Технорати, нямат си ментори с уникални критерии…

  17. Тодор Христов on October 30th, 2007 10:08

    Привет Борислав,

    Класации-мласации – ОК, всичко е чудесно, но ако дискусиятасе води на база определения като “самозвана” и т.н. – това е… хайде без коментар. :-)

    Между другото, твоят блог също бе взет предвид при огледа на всички блогове за “Топ 100 на българските блогове”, който публикувах вчера.

    Искам да те уверя, че съм гледал достатъчно класации по света и съвсем не е вярно това, че всички се задоволяват само с Technorati. Прочети коментара ми по-горе пак и се надявам, че ще приемеш аргументите ми.

    Но ако са от сорта на “самозвана” и прочее – няма смисъл да разговаряме, наистина.

  18. dzver on October 30th, 2007 10:12

    @Longanlon, ако продължавам всеки твой пост да го получавам като верижно ICQ msg, може и твоят да се бутне там :) Не знам как го постигаш.

    @Стойчо: има реализиран ъпдейт скрипт, но още не съм го нагласил да се пуска 1 път дневно. Имам и скрипт за регистрация на нов блог от потребител, който пък няма още антиспам защита.

    Т.е. след още няколко часа работа ще стане пълна автоматика.

    @Тодор: по принцип си прав, така че си запазвам правото да трия без да питам блогове с фиктивни връзки. Ако си получил 20, 30 или 50 връзки заради пост, по който си се трудил 2 дена, в това не виждам нищо нередно.

    Като цяло и това топ 100 също подлежи и на чийтване, въобще всички топ нещо си са така. Не го взимайте присърце. Направих го, защото ме подразни употребата на Алекса и Тодор рейтинг като аргумент за сравнение, както и на G PR в момент на сваляне на рейтингите.

    ps. Валери Дачев може да каже колко са блоговете, защото поддържа агрегатора http://feeds.bgit.net/, в който ги е добавил всичките. Вероятно 5-10 хиляди?

  19. Борислав Борисов on October 30th, 2007 10:18

    Г-н Христов, първо, не си спомням да съм се обръщал към вас на “ти”. Второ, всяка самоинициативна, лична и съставена по собствени индивидуални критерии класация е самозвана – просто няма каква друга да бъде. И на Технорати класацията беше самозвана, преди да получи глобална подкрепа. Трето, нито имам намерение да приемам аргументите ви, нито ме вълнуват класации и участието ми в тях. Единственото, което ми е интересно в случая е, кой, как, защо и по какъв начин се опитва да налага себе си и своите критерии. Нямам представа дали сте експерт в областта на комуникацията, а и не ме вълнува въобще по какво сте експерт, но опитите за менторство и за покровителствено поведение към въображаемата “блог общност” са ми много смешни, докато не започнат да стават отблъскващи. Е, в такива случаи си позволявам да коментирам. Изобщо не съм имал намерение да водя диалози, дебати и спорове с вас, уважаеми г-н Тодоров, още по-малко пък на територията на чужди блогове. Явно и няма смисъл – не съществува начин, по който да ми внушите, че методиката и критериите на вашата персонална класация са адекватни, професионални и ценни. И още нещо – толкова ли е трудно да се проумее, че различните блогове си имат различни аудитории, пишат се с различна цел и в повечето случаи не се създават с идеята да бъдат класирани от когото и да било?

  20. Michel on October 30th, 2007 10:22

    И двете класации са интересни. Поне за мен.

    В класацията на Тодор от alabala.org има субективен фактор (последната, четвърта част от общата оценка, от 1 до 4), но той не е толкова голям…

    Google Page Rank + Alexa Rank (traffic estimates) + Technorati Rank (incoming links) + субективна оценка
    = не толкова лош резултат :)

    Dzver, твоята класация също не е лоша, просто е организирана изцяло около technorati.

    Но каквато и класация да се направи, всичко е субективно. Винаги има субективен фактор. Или няккава неточност.

    Например, technorati често “изпуска” линкове когато имат бъгове в системата. Ако някой има tech=100, а друг tech=110, може всъщност първият да има 120, но просто 20 линка да са загубени… :)

    А и всичките тези рейтинги… Не са най-важното нещо на света:)

    Няма лошо всеки, който му се занимава, да си направи своя класация, базирана на комбинация от критерии, които той сам си е избрал…

    Лично аз смятам, че и твоята, и класацията на Тодор са хубави класации и са просто различни:)

    Поздрави:)

    PS Иначе оценявам, че в твоята съм се “изкачил” с 3 места нагоре :-P

  21. Michel on October 30th, 2007 10:30

    @Борислав:

    Хм, не си мисля, че някой нещо се опитва да налага… Мисля, че всеки е свободен да си направи класация, да я публикува и да каже “Ето това е моята Топ 100 класация за еди-какво си”. Това не е налагане?

    Утре мога да реша да публикувам “Топ 100 на българските блогове according to optimiced” и не мисля, че някой може да ме спре :-P Ако реша да споделя с читателите, как и на каква база съм оценил блоговете – още по-добре.

    Точно това е направил Тодор – собствена класация, като освен това е и споделил с всички, на базата на какви критерии е направил оценките си. В това няма нищо лошо.

    Щеше да е лошо и невъзпитано, ако Тодор се бе опитал да наложи класацията си за “Най-добрата в България” или “Най-точната” или нещо такова — но той не се опитал да направи това, нали?

    Така че нека оставим всеки да си оценява и да си пише свободно… нали затова да блоговете?

    Поне така мисля аз :-P

  22. Борислав Борисов on October 30th, 2007 10:58

    @ Michel: Господинът твърди, че неговата класация е ценна и води спор, затова си изказах мнението. Иначе си прав, разбира се. А и нали всеки от нас показва на читателите си в своя блог други автори, които харесва или приема за интересни.

    @ Dzver: Съжалявам за множеството коментари по темата, приключвам участието си в този иначе полезен дебат. Една молба за корекция – блогът на Димитър Цонев – “Дневникът на един Gregg” се появява два пъти в списъка, явно по технически причини. Предлагам да остане на по-горното :) ) и да се освободи място за още един хубав блог.

  23. andreytcho on October 30th, 2007 11:08

    А ако хората не те слагат в блогрол щото не искат техните читатели да знаят че са големи перверзници как ще вляза в тази класация?

  24. пламен on October 30th, 2007 11:10

    ех. много шум за… едни блогове :-)

    сложи и Емин бей – ей го на: http://technorati.com/blogs/eminbei.blogspot.com

  25. Тодор Христов on October 30th, 2007 11:26

    Борислав,

    Не виждам смисъл да ме упрекваш във някакви измислени неща – просто няма смисъл, наистина. :-)

    Говоря на “ти” не от неуважение, а защото преценявам, че тук не са важни някакви формалности и официалности. Можеш да се обръщаш към мен с “Тодор” няма да се обидя – не сме на коктейл в Министерския съвет, нека не ставаме смешни дотам.

    Тук аз просто оставих коментара си за Technorati – рейтинг, който и аз използвам. Dzver е направил подредба, аз също – не смятам, че някой нешо натрапва или менторства.

    Alexa Rank ми е пределно ясно какво означава и какви са условностите в него. Не случайно съм направил групи и условно казано “санкционирам” технологични и др. блогове. Ако искаш да те насоча към световна класация, която ползва Alexa в момента – мога. Това е въпрос на избор на хората, които правят класацията, както и на аргументация. Аз моята аргументация съм я описал подробно, твоята никъде не я виждам, освен в няколко квалификации.

    Ако човек иска да намери на нещо или някого кусури – ОК, нека действа. Предпочитам да се занимавам с по-рационални неща. Нямам намерение да ти внушавам методики, да те убеждавам и т.н.

    А за всички, които мислят рационално по отношение на блоговете си, позволявам си да ги насоча към този материал, който съставих днес – дано всеки успее да намери полезен извод за своята работа по линия на блога си (ако иска и може):

    http://www.alabala.org/256.html

    Успех!

  26. dzver on October 30th, 2007 11:39

    @Andreycheto блоговете на vasilev2, bgplayboy и ju-lian са много богати на съдържание, но страдат от този проблем.

    Eminbei и Gregg – оправено, извинете.

  27. Michel on October 30th, 2007 11:50

    PS За бъдещо включване също:
    http://www.georgijivankin.com/

    :)

  28. Атанас Янев on October 30th, 2007 12:00

    Dzver, блога ми никога не е бил в Технорати (и Огина имаше до скоро подобен проблем), но според това:

    http://www.technorati.com/search/ayanev.com
    1,258 blog reactions to ayanev.com

    http://www.technorati.com/search/yovko.net
    734 blog reactions to yovko.net

    Шантава работа :)

    Подобни топ100 списъци ме радват, но не виждам причина да се създават конфликти…

    Както Мишел писа – всеки си има ЛИЧЕН топ100 :)

    пп
    не заслужавам #2 в списъка на АлаБала – лично мнение :)

  29. Dimitar Vesselinov on October 30th, 2007 12:22

    Аз имам Technorati Authority 23, но не съм в класацията.

    122 blog reactions to The World 2 Come
    http://www.technorati.com/blogs/divedi.blogspot.com?reactions

    Българската блогосфера
    http://www.eu.socialtext.net/loicwiki/index.cgi?bulgarian_blogosphere

  30. Георги Фурнаджиев on October 30th, 2007 12:41

    Отдавна търсех такава,според technorati.com, класация на български блогове. Мерси :)

    Би ли било добре ако едната от първите две колони в http://dzver.com/top/ сочи към информацията в http://technorati.com ?

  31. И.Е. Станков on October 30th, 2007 12:57

    Така поне можем да си институционализираме елитните блогъри ;П

    Между другото липсват български блогове, примерно този на Маркуча.

  32. dzver on October 30th, 2007 13:25

    Маркуча, Димитър Веселинов и Станков добавени. Маркуча го има в dmoz, не знам що не е влязъл в топ-а.

    Айде пък ако успея, довечера ще включа и колона с google PR :P

    ps. считам че и моят блог е толкова нагоре в класацията като плод на слабости в системата, на по-ниски места има много по-добри блогове.

  33. Longanlon on October 30th, 2007 13:26

    “@Longanlon, ако продължавам всеки твой пост да го получавам като верижно ICQ msg, може и твоят да се бутне там :) Не знам как го постигаш.”

    Dzver, и аз не знам как го постигам :) Вероятно щото пиша без да си мисля кой ще го прочете и какво ще каже…

    В тия смисъл смятам, че Б. Борисов реагира леко пресилено. Всеки може да си направи класация, не знам защо тази толкова те ядосва…

  34. Longanlon on October 30th, 2007 13:27

    дали има начин коментарите/ден да се включат в класацията? това също е важен показател за популярността на блога.

  35. dzver on October 30th, 2007 13:32

    @longanlon може, идеята е добра, но едва ли ще е скоро, освен ако тошко не направи също динамична класация и да почнем да се състезаваме ;-)

    Проблемът е, че трябва да се обхождат 150-200 feed-a всеки ден по 5-10 пъти (фийдовете са дефолт 10 коментара, 11 на куп да дойдат и 1 няма да бъде преброен).

  36. Таня on October 30th, 2007 13:43

    Vanity Fair…

    Стана ми смешно след като прочетох коментарите, защото се сетих, как един от коментиращите по-горе беше вдигнал рейтинга си като беше написал специален пост, където предлагаше на хората да ги линква в блога си в замяна на което те да го линкват също. Невероятно просто…
    За едната слава и суета човекът с претенции какво ли не би направил, в това число и да се пазари като собственик на сергийка, а не на блог… Огледалце, огледалце – кажи ми, че аз съм най-красивият на света…

    Въпросният блог и притежателят му лично на мен са ми доста противни, защото са от типа, който събужда лошото в човека, разбутва низките страсти вместо да прави обратното… Така както го прави Григор – в моята лична класация неговият блог е номер 1, защото ме кара да бъда по-добра.

  37. Fipo on October 30th, 2007 15:08

    действително статистиката ми се вижда по-точна, благодарсности за усилията.
    Не е важно за мен, но ако решиш за бъдещо добавяне може погледнеш fipolab.com

    technorati authority: 8
    alexa rank: 442,854

  38. Eмен Бей on October 30th, 2007 16:54

    според мен и Voxy се класира за 100 цата
    http://technorati.com/blogs/www.voxybg.com/?reactions

  39. ceo1 on October 30th, 2007 23:15

    DMOZ?????????????????

  40. Veni Markovski on October 31st, 2007 03:41

    http://www.technorati.com/blogs/blog.veni.com

    Но в България от тези статистики не следва нищо. Блогването не е заради статистиката, а заради вътрешното чувство, че имаш да споделиш нещо със света.

  41. dzver on October 31st, 2007 10:35

    Добавен, честито #7 ;-)

    Разбира се, че не следва нищо – но стимулира обмяната на връзки и по този начин ще стимулира цялата блогосфера.

  42. Joruel on October 31st, 2007 10:50

    Да, и на мен тази класация ми изглежда по-логична. Личи по-широк поглед върху блоговете…

    Продължавайте, оглеждайте се! Блогъри изникват от всеки ъгъл. Ъпдейтвайте класацията!

  43. Bogomil on October 31st, 2007 11:50

    А сега, ако и направиш скрипт, който да взема позицията на блога и да я показва на самия блог като изображение, ще е чудесно.

  44. Маркуча on October 31st, 2007 11:51

    @И.Е., тъкмо се чудех кой и с какъв акъл ме е турил и мен сред стоте, пък то било заради теб. Благодаря за добрата дума!

  45. Michel on October 31st, 2007 16:38

    Дискусията върви на доста места сега, да не говорим от изобилието от класации ;-)

    Велян направи своя собствена (непълна, но въпреки това интересна) и там блоговете са класирани по богатство :-D

    Мда…

    Just don’t take it toooo seriously ;-)

    В смисъл, technorati, Alexa, Google PR, всичко това може да се провери и ръчно, блог по блог… но чак да стигаме дотам да почнем да си слагаме динамично update-ващи всеки час баджове по сайтовете и да си мерим рейтингите всеки ден … малко множко ми идва ;)

    За мен си е забавно това с класациите… просто гледам, маса ти народ се вживя нещо ;)

  46. Veni Markovski on October 31st, 2007 16:50

    Забелязах нещо друго интересно – комай по-известните блогове са под лиценз “Криейтив комънс”.

  47. ju on October 31st, 2007 18:02

    Само нр ми стана ясно, как като си добавя блога в technorati ще бъда открит? Как да се маркирам като BG блог?

    Иначе адреса е: http://blog.ju-lian.info/

    ju

  48. dzver on October 31st, 2007 18:07

    ju, блогът ти е в списъка от момента на създаването му и ще се проверява всеки ден. когато технорати му даде ауторити, ще се появи. В момента няма такова.

  49. ju on October 31st, 2007 19:19

    Сега го видях това …

    “блоговете на vasilev2, bgplayboy и ju-lian са много богати на съдържание, но страдат от този проблем.”

    Ха-ха. Аз смятах, че просто не се знае ;)

    Иначе някои хора не знаят, че съм сменил адреса, предният блог беше на blogspot :)

    П.П. Това authority от какво се влияе?

    ju

  50. Георги Фурнаджиев on October 31st, 2007 19:53

    Баси, какво поколение расте – всички вече ползват google и никой не знае какво е web директория, какво е dmoz.com … А какви времена бяха …

    За authority си има help, FAQ и т. н. – http://support.technorati.com/faq/topic/71?replies=1

    И не се вживявайте – един човек месечно да ви посети блога, да се замисли върху това, което пишете и след това да ви забрави и никога повече да не се върне е много по-ценно от всякакви класации.

  51. dzver on October 31st, 2007 20:21

    @Г. Фурнаджиев: Напоследък много повтарям като мантра твърдението, че 90% от всичко е боклук. Така и за блог постовете – рядко това, дето ни се върти из главите е полезно, приятно и четмо.

    @ju: вероятно блогът ти е низвергнат от технорати заради adult content-a. Въпреки това за мен си е ценен и го чета поне 1 път месечно, преглеждам всички постове назад :-)

  52. Георги Фурнаджиев on October 31st, 2007 21:59

    @dzver – и къде е тук мястото на класациите? Дори броя цитирания на дадена публикация нищо не значи, защото може да е в смисъл “На вижте тоя кви глупости е писал”. Посещаемостта пак нищо не говори – плюс “На вижте тоя …” вж. периодичните съчинения на тема “Смешни ключови думи с които са ме намирали”

    ПП: Само 90% ли :)

  53. Атанас Янев on November 1st, 2007 12:39

    Dzver, писах на Технорати и ми оправиха блога – http://www.technorati.com/blogs/www.ayanev.com :)

  54. dzver on November 1st, 2007 13:02

    Дай ако обичаш на кого писа, че трябва да им пратя да оправят блоговете на Григор Гачев, LeeNeeAnn и Eneya.

  55. dzver on November 1st, 2007 13:04

    Ебаси – 209? Първо ще те проверя как си получил този ранк, преди да те добавя в класацията – все пак си в раздел SEO, а аз съм много подозрителен към всичко свързано със SEO.

  56. Атанас Янев on November 1st, 2007 13:11

    support@technorati.com – след 15тина часа получих отговор с извинение за проблема, който е имало с индексирането на блога, не очаквах толкова бърза реакция :)

    пп
    много те моля, открии как се лъже Технорати – знаеш ли колко милиона ще спечелим ;)

  57. dzver on November 1st, 2007 13:34

    Янев, виж си блог реакшънс, постигнал си го лъгането на технорати доста качествено (дори да е неволно, а не съзнателно). Да, реалното ти ауторити вероятно е 20, 30 или 60, но не е 209.

    Първо – имаш връзки от pingback. В сегашното топ 100 няма друг блог, който да има подобни фалшиви връзки от некачествена тема на външен блог.

    Второ – 95% от блог reactions са ти фалшиви, тук нещо в настройването на уърдпрес – твоят блог Атанас Янев се поддържа от около 700-800 блога Атанас Янев наклонена черта дата, всеки един от които ти дава ауторити.

    Единствено Ясен има подобни напомпани реакции, но при него вероятно е породено от избраната методика за преместване на сайта от 1 директория в друга.

  58. Атанас Янев on November 1st, 2007 20:24

    Можеш ли пак да обясниш как се определя authority, blog reactions, кое какво значи и къде се ползва :)

    Малко не ми допадна оценката ти от `20` ей така, без никакво покритие…

    Карай, че не разбрах къде точно е проблема и защо си мисли, че Технорати не знаят какво правят и кое гледат и как гледат.

    Дзвер, имам линкове от СТРАШНО авторитетни сайтове, такива, каквито другите нямат, за това имам толкова висок авторитет и аз самият, блог reactions са важни, да, обаче едно е по-важно authority-то на този, който те е reactnal…

    Честно казано от теб не бях очаквал подобна теория на конспирацията :)

    Надявам се да не пишеш тези неща на сериозно, защото получих десетки мейли, който ме подкрепят и не виждат нищо нередно в моят Технорати :)
    Но явно ти виждаш и отсичаш…

    Пиши мейл на Технорати – обясни им, че според теб моят блог заслужава ауторити 20 и да си коригират набързо алгоритъма ;)

    Наздраве :)

  59. dzver on November 1st, 2007 21:19

    Няма теория на конспирацията в това. Не ти е проблем – направи 1 версия на класацията, в която си номер 1, не е трудно. :-)

    Аз не мога да си сложа името под такава, в която си #1 с 50 точки над Йовко, при положение че съм убеден, че високият ти рейтинг е резултат от страничен ефект от предишно SEO, с което си нацелил слабост в алгоритъма на технорати.

    Нищо лично, бих извадил и себе си от класирането, ако структурата на рейтинга ми беше такава.

  60. Атанас Янев on November 1st, 2007 21:35

    Първо – не искам да съм #1 никъде.

    Второ – ТИ изготви тази класация изцяло базирана на Технорати рейтинга, но след като Йовко (който ти е по-приятен от мен) е номер едно – аз не мога да бъда, защото съм мамил :)

    Трето – не познавам начин да се излъже Технорати, не познавам човек, който да знае. Ти просто не си прочел какво съм писал и към какво съм те насочил. Това, че разни блогъри пишат за мен, че wordpress podcast е писал няколко пъти за мен… Тяхното authority тежи и ми дава и мое такова.

    Четвърто – ако наистина мислиш, че съм нацелил слабост и мога да излъжа акъли като Технорати – благодаря за комплимента и наздраве :)

    Пето – Наздраве :)

  61. dzver on November 1st, 2007 22:45

    http://www.technorati.com/blogs/www.ayanev.com?reactions&sort=authority&page=5 – Янев сам предостави връзка, която обяснява това ауторити 209. Става въпрос за успешна статия, която е участвала в някаква инициатива на problogger, връзка към която е препубликувана на доста места. Разбира се, и тези коментари и съответните реакции биха били избегнати, ако аз бях забелязал, че има сортиране по ауторити на blog reactions или ти се беше обадил по-рано, сравнително неприятния диалог би бил избегнат.

Оставете отговор